email: elektronika@telwis.pl tel: 534 537 492 (9.00 - 14.00)
adres: Firma Telwis ul. E. Dembowskiego 17/48(55); 02-784 Warszawa
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik
Zdjęcie przedstawia przykładowy sterownik.
Oferujemy naprawę tego sterownika bez względu na rodzaj usterki. Jeżeli nie istnieje możliwość naprawy sterownika to jest opcja odczytu zawartości pamięci (oprogramowania) i następnie zaprogramowania drugiego sterownika (dawcy). Gwarantujemy, że drugi sterownik „dawca” będzie działał bezproblemowo. Aby „sklonować” sterownik, potrzebny jest tylko stary sterownik jako „dawca”. Po sklonowaniu nie jest wymagane żadne programowanie w aucie, a cała czynność sprowadza się do „plug and play” czyli montujemy sterownik w aucie, podpinamy akumulator i to wszystko.
Gwarancja rozruchowa na 3mc. Jest to czas na przetestowanie sterownika.
Czas naprawy 1 dzień roboczy. Jest możliwość naprawy na poczekaniu i zajmie to 3-4 godziny. Trzeba wcześniej umówić się na dany termin oraz trzeba samemu wymontować sterownik